Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Petit Pop / Pop Piquiñín

| Compra tu entrada

Votos

(Total de votos recibidos 308)

(Puntuación 3,19)

Sábadu 28 d'avientu, 18.00h - MÚSICA / FAMILIAR

Reciella (families pol asturianu) ye una asociación que tien como oxetivu esparder y normalizar l'usu de la llingua asturiana ente la xente más mozo, y especialmente ente los rapacinos y les families. Gracies a la so collaboración con Petit Pop, el grupu que "fai fumu" ente lo más pequeño, ta acabante asoleyase Pop Piquiñín, un cd nel qu'aparecen tolos cantares del primer discu de la banda, cantaes n'asturianu.

Preciu: Adultu 6€ / Neñu 3€
 
Los asistentes al conciertu de Teatru Xovellanos van tener la oportunidá de conocer en directo por primer vegada esti trabayu y disfrutar otra vuelta de les aventures y desventures de La vaca, el bichu bola, la neña pirata, la formiga de Coceña o la neña pirata... na so versión en llingua asturiana, lo que, ensin dulda va prestar pola vida a tola familia. Amás, Petit Pop van tar acompañaos nel Jovellanos por dellos de los artistes que collaboraron con ellos y qu'interpretarán, siempre n'asturianu, temes propios o versiones.

La presentación de Pop Piquiñín ye parte d'una selmana d'actividades organizaes por Reciella nes vacaciones nadaliegues

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reciella (families pol asturianu) es una asociación cuyo fin es difundir y normalizar el uso de la lengua asturiana entre los más jóvenes y especialmente entre los niños y las familias. Fruto de su colaboración con Petit Pop, el grupo que causa furor entre los más pequeños, ha visto la luz Pop Piquiñín, un cd en el que aparecen todas las canciones del primer disco de la banda, cantadas en asturiano.

Los asistentes al concierto de Teatro Jovellanos van a tener la oportunidad de conocer en directo por primera vez este trabajo y disfrutar de nuevo de las aventuras y desventuras de La vaca, el bichu bola, la formiga de Coceña o la neña pirata... en su versión en lengua asturiana, lo que sin duda hará las delicias de toda la familia. Además, Petit Pop estarán acompañados en el Jovellanos por algunos de los artistas que han colaborado con ellos y que interpretarán, siempre en asturiano, temas propios o versiones.
La presentación de Pop Piquiñín forma parte de una semana de actividades organizadas por Reciella durante las vacaciones navideñas.